Dünya genelinde TV satışları düştü
Koronavirüs salgını ile beraber gelen kısıtlamalar sebebiyle TV satışları oldukça yükselmişti. Ancak pandeminin tesirini yitirmesi, satışların yine düşüşe geçmesine neden oldu. Pazar araştırma işletmeyi Omida, küresel TV satışlarının 2022 senesinin ilk yarısında yüzde 6,6 oranında düşerek 92.6 milyon adede gerilediğini duyurdu. Televizyon pazarının lideri yüzde 31,5’lik hisseyle Samsung olurken, bir başka Güney Koreli dev LG ise yüzde 17,4’lük hisseyle en çok satış yapan ikinci marka konumunda. TV pazarında ilk beşe girmeyi başaran öbür markalar yüzde 8,7 ile TCL, yüzde 8,2 ile Hisense ve yüzde 7,4 ile Sony oldu. Maliyet yaftayı 2 bin 500 doların üzerinde olan premium model segmentinde Samsung küresel pazarın yüzde 53.6’sını elinde bulunduruyor. 
